Monday, October 20, 2014

KEJOHANAN PING PONG LIGA SUKAN UNTUK SEMUA (LISUS) DAERAH ROMPIN BERJALAN LANCAR 2014


Rompin, 12 Oktober 2014 – Satu Kejohanan Ping Pong telah diadakan sempena Kejohanan Liga Sukan Untuk Semua (LSUS) Peringkat Daerah Rompin 2014 di Dewan Kompleks Rakan Muda Sukan Air Rompin baru-baru ini. Kejohanan tersebut telah dianjurkan oleh Pejabat Belia Dan Sukan Daerah Rompin dengan kerjasama daripada Persatuan Ping Pong Daerah Rompin.


Kejohanan tersebut telah dibahagikan kepada 2 kategori iaitu acara single dan double. Acara yang bermula sekitar jam 8.30 pagi itu telah disertai oleh para peminat sukan ping pong dari seluruh daerah Rompin tanpa mengira peringkat umur. Pihak penganjur telah menerima sebanyak 24 penyertaan untuk kategori single dan 6 penyertaan untuk kategori double.


Program telah dimulakan dengan sesi pendaftaran dan regangan. Sebelum acara dimulakan para peserta telah diberi sedikit taklimat oleh pihak penganjur berkenaan dengan peraturan dan keselamatan yang perlu dipatuhi oleh para peserta. Hadiah kejohanan telah disampaikan oleh Pegawai Belia Dan Sukan Daerah Rompin, Encik Mohd Izuddin Bin Ilias.


Sebelum bersurai para peserta mengambil kesempatan untuk bergambar kenangan bersama pihak penganjur dan pengadil yang telah menjayakan program tersebut. Program tamat sekitar jam 2 petang.

No comments:

Post a Comment