Thursday, October 23, 2014

PERTANDINGAN SEPAK TAKRAW LIGA SUKAN UNTUK SEMUA (LSUS) DAERAH ROMPIN MENDAPAT SAMBUTAN 2014


Rompin, 18 Oktober 2014 – Dengan kerjasama Persatuan Takraw Daerah Rompin baru-baru ini Pejabat Belia Dan Sukan Daerah Rompin telah menganjurkan Kejohanan Takraw Liga Sukan Untuk Semua (LSUS) Peringkat Daerah Rompin dengan jayanya. Sebanyak 24 buah pasukan dari seluruh daerah Rompin telah menyertai kejohanan tersebut untuk merebut gelaran johan. Pihak penganjur telah memilih Dewan Majlis Sukan Negara (MSN) Rompin untuk melangsungkan program tersebut.


Program kejohanan dihangatkan lagi dengan kehadiran bekas jurulatih elit sukan takraw negara, Encik Iskandar Arshad. Beliau yang turut bermain dalam acara kejohanan turut meluangkan sedikit masa untuk berkongsi pengalaman beliau dalam sukan takraw negara kepada para belia yang berminat dan yang menanam azam untuk meneruskan karier dalam acara sukan takraw ini.


Program telah dilengkapkan lagi dengan acara penyampaian hadiah yang telah disempurnakan oleh Pegawai Belia Dan Sukan Daerah Rompin, Encik Mohd. Izuddin Bin Ilias. Pihak penganjur berharap agar para belia yang telah menyertai program ini dapat memanfaatkan setiap teknik yang telah cuba disampaikan dan dipraktikkan disepanjang program berlangsung agar mampu bersaing di peringkat yang lebih tinggi kelak.


No comments:

Post a Comment